No hi ha productes
Ho compro
Elegant combinació de fusta natural i negre mat per a un mòlt eficient i estilitzat.
Pot de dolomite rosa amb patró floral i tapa hermètica. Ideal per emmagatzemar i decorar amb elegància qualsevol espai.
Pot de dolomite marró amb patró floral i tapa hermètica. Ideal per emmagatzemar i decorar amb elegància qualsevol espai.
Pot de dolomite morat amb patró floral i tapa hermètica. Ideal per emmagatzemar i decorar amb elegància qualsevol espai.
Pot de dolomite verd amb patró floral i tapa hermètica. Ideal per emmagatzemar i decorar amb elegància qualsevol espai.
Elegant combinació de fusta natural i blanc mat per a un mòlt eficient i estilitzat.
Dosificador de resina gris amb detalls de fusta i compartiment addicional. Ideal per a sabó o detergent. No inclou fregall.
Dosificador de resina Negre amb detalls de fusta i compartiment addicional. Ideal per a sabó o detergent. No inclou fregall.
Saler de dolomita marró amb tapa de bambú, decorat amb un disseny natural de fruites. Funcional i elegant, perfecte per mantenir la sal en òptimes condicions a la cuina.
Saler de dolomita de color morat amb tapa de bambú i disseny floral. Elegant i funcional, perfecte per mantenir la sal fresca i decorativa a la cuina.
Saler de dolomita de color rosa amb tapa de bambú i disseny floral. Pràctic i decoratiu, perfecte per emmagatzemar la sal en un ambient elegant i fresc.
Saler de dolomita en verd amb tapa de bambú i detalls florals. Un accessori pràctic i decoratiu, ideal per mantenir la sal fresca en un entorn elegant i natural.
Càpsula reutilitzable d´acer inoxidable compatible amb Nespresso®. Inclou cullera dosificadora i raspall de neteja. Ideal per gaudir del teu cafè mòlt favorit de manera sostenible.
Pot de Vidre amb Tapa de Bambú AW Earth: 9 Ø x 25 cm. Emmagatzematge ecològic i hermètic per a aliments, espècies o infusions. Disseny transparent i tapa de bambú per a un toc natural.
Pot de Vidre amb Tapa de Bambú AW Earth: 9 Ø x 20 cm. Emmagatzematge ecològic i hermètic per a aliments, espècies o infusions. Disseny transparent i tapa de bambú per a un toc natural.
Pot de Vidre amb Tapa de Bambú AW Earth: 9 Ø x 10 cm. Emmagatzematge ecològic i hermètic per a aliments, espècies o infusions. Disseny transparent i tapa de bambú per a un toc natural.
Flexibles, segures i lliures de BPA, perfectes per a begudes fredes o calentes. Ideals per a nens i una opció ecològica davant de les palletes d'un sol ús.
Set de portaespèciers de bambú amb vuit especiers dosificadors de vidre i tapes de fusta. Disseny elegant i funcional per a una cuina organitzada i moderna.
Plat pla de gres amb disseny Màndala Blava. Durador i decoratiu, apte per a microones i rentavaixelles.
Plat pla de gres amb disseny Mandala Rojo. Durador i decoratiu, apte per a microones i rentavaixelles.
Plat fondo de gres amb disseny Mandala Rojo. Durador i decoratiu, apte per a microones i rentavaixelles.
Plat fondo de gres amb disseny Mandala Blava. Durador i decoratiu, apte per a microones i rentavaixelles.
Set de portaespèciers de bambú amb sis especiers dosificadors de vidre i tapes de fusta. Disseny elegant i funcional per a una cuina organitzada i moderna.
Cafetera d'èmbol de vidre de borosilicat amb detalls d'acer inoxidable i color marró. Capacitat de 350 ml. Perfecte per preparar cafè de manera senzilla i elegant.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins a l'11/02/2025
Més informació
Filtre de cerca
Informació