No hi ha productes
Ho compro
Xarop a base d'extractes de plantes. Amb superòxid d'dismutasa. Presentat en envàs de 250 ml.
Els xarops Herbal Gem són una gamma de productes elaborats amb receptes tradicionals. Envàs de 250 ml.
Deliciós xarop natural per oblidar-se dels mocadors.
Optimitza la ingesta de vitamines i minerals dels més xicotets. Envàs de 125 ml.
Optimitza el consum de ferro pels més petits. Envàs amb 125 ml.
Optimitza la ingesta de vitamines i minerals dels més xicotets. Envàs de 250 ml.
Ajuda a millorar el conjunt de defenses de l?organisme dels més petits. Envàs amb 125 ml.
Ajuda a millorar el conjunt de defenses de l?organisme dels més petits. Envàs de 250 ml.
Destinat a alleujar la tos seca o productiva, especialment quan està associada amb una infecció del tracte respiratori superior. Envàs amb 125 ml.
Ajuda per estimular la gana i reduir el cansament per a lenergia de cada dia. Envàs amb 125 ml.
Complement alimentari a base d'extractes secs de plantes (pelargonium, astrágalo, cordyceps, saüc, farigola), vitamines i minerals. Envàs de 200 ml.
Complement alimentari elaborat a base d'Espècies Vegetals i Vitamines. Amb grans propietats per al sistema immunitari. Envàs de 60 càpsules.
Xarop indicat per a adults per a la tos seca i productiva. Amb mel de flors, plantatge i malví. Presentat en envàs de 140 ml.
Xarop indicat per a nens per a la tos seca i productiva. Amb mel de flors, plantatge i malví. Presentat en envàs de 140 ml.
Xarop amb pròpolis, farigola i olis essencials naturals que ajuda a suavitzar la irritació de gola. Presentat en envàs de 150 ml.
Complement alimentari a base de Lactoferrina, Fong Chaga, Te Verd, Quercetina, Ferments, Vitamines i Zinc. Presentat en envàs de 30 càpsules.
Complement alimentari a base d'extractes de plantes, suc de fruites, vitamines i ferro. Presentat en envàs de 500 ml.
Xarop elaborat amb llavors de carbassa, farigola, donzell i aroma nataural d'anís. Envàs de 250 ml.
Xarop elaborat amb eucaliptus, trepó, farigola i plantatge, combat la tos. Envàs de 250 ml.
Complement alimentari a base de plantes i extractes vegetals. Presentat en envàs de 200 ml.
PropBalm és un complement alimentari en forma de xarop balsàmic a base de mel de farigola. Presentat en envàs de 250 ml.
Spray bucal per a la higiene de la boca i de la gola a força de glicerina vegetal i farigola. Presentat en envàs de 30 ml.
Complement alimentari en ampolles begudes a base d'extractes, pròpolis i gelea reial. Presentat en envàs de 20 ampolles.
Xarop Balsàmic per afeccions bronquials. Pot ajudar com a mucolític o descongestiu.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins al 31/05/2022
Més informació
Filtre de cerca
Informació