No hi ha productes
Ho compro
230362
Nou
Oli facial amb jojoba, síndria i Q10. Regula, hidrata i purifica la pell mixta o greixosa. Sense perfum. Vegà. 53% ecològic.
Lliurament: 1 - 5 dies
Atenció: resten poques unitats!
Data de disponibilitat:
Equilibri natural, pell lluminosa i sense brillantors.
L'Oli Facial Equilibrant Bio de Lilà Cosmètics és un tractament natural amb un 53% d'ingredients ecològics certificats , especialment formulat per a pell mixta, greix o sensible . Equilibra, purifica i hidrata sense obstruir els porus ni aportar brillantors, gràcies a una sinergia d'olis vegetals seleccionats per la seva eficàcia reguladora.
Conté olis de jojoba, herba de les praderies i síndria del Kalahari, que regulen l'excés de sèu i restauren l'equilibri cutani, mentre que l' oli de babasú ajuda a purificar la pell . La seva fórmula es completa amb coenzim Q10, un potent antioxidant que protegeix davant de l'envelliment prematur i millora la fermesa de la pell .
Sense perfum ni al·lèrgens , es pot fer servir com a tractament únic o barrejat amb una crema facial Lilà com a potenciador (booster). Apte per a ús diari, en rostre, coll i escot . Format de 30 ml, en envàs 100% reciclable. Vegà.
Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Limnanthes Alba Seed Oil, Citrullus Lanatus Seed Oil*, Isoamyl Laurate, Orbignya Oleifera Seed Oil*, Ubiquinone, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil.
(*) Procedent d'agricultura ecològica.
Pots aplicar els olis Lilà sols o com a potenciadors (boosters) de les cremes facials Lilà.
Envàs de 30 ml.
Característiques | Producte Bio |
Lilà Cosmètics és un laboratori familiar fundat el 2013 per dos farmacèutics amb la visió de crear una cosmètica ecològica real, efectiva i propera. Situat a Aleny, un poble envoltat de natura, aquest projecte neix del desig de desenvolupar productes respectuosos amb la pell i l’entorn, deixant enrere la cosmètica convencional per apostar per fórmules netes i certificades.
Promoció vàlida fins al 01/07/2025
Més informació
Informació