No hi ha productes
Ho compro
170277
Nou
Sistema Anti-Stress
El complex actiu pre i probiòtic reequilibra la flora cutània. Regular el pH natural de la pell i proporciona una sensació d'assossec.
Mode d'Ocupació: suaument a la nit sobre la pell neta i tonificada.
Efecte: calma la pell irritada i al mateix temps prevé la seva deshidratació, al matí la pell es sentirà meravellosament suau.
Principals ingredients: Orquídea daurada Cephalanthera falcata i complex actiu pre i probiòtic.
Presentació: Envàs de 50 ml
Anne Marie Börlind ofereix cosmètica bio per a cuidar del teu cabell, la teva pell corporal i facial, així com de les teves imperfeccions cutànies i capil·lars, com: caiguda del cabell o arrugues facials.
Es tracta d'una marca alemanya que ofereix cosmètica natural d'eficàcia demostrada. Gràcies a ella, podràs comprar una infinitat de productes cosmètics naturals per a cuidar de manera eficaç el teu cabell i la teva pell a La Bona Salut.
Però no sols per a tu, sinó per als més petits i per a homes i dones de diferents edats. Amb Anne Marie Börlind, garantiràs comprar cosmètica de qualitat per a nodrir, netejar i reparar la teva pell i el teu cabell a La Bona Salut.
Dins de la marca Anne Marie Börlind podràs comprar xampús, sabons naturals i fins i tot productes per als més petits i per a cuidar la seva pell i la teva durant el sol.
Així com, condicionadors sense silicona, cremes de dia i de nit per a homes i per a dones. Això és pel fet que Anne Marie Börlind posseeix gran varietat de cosmètics corporals, capil·lars i facials.
Pel que es preocupa per la cura íntegra del nostre benestar exterior per a tota la família, aportant:
A més, la marca Anne Marie Börlind garanteix l'eficàcia i la qualitat dels seus productes per utilitzar extractes vegetals de cultiu biològic controlat, per a l'elaboració dels seus productes.
Per descomptat, no utilitza extractes d'animals i tampoc derivats d'olis minerals.
Aquesta gran varietat de productes cosmètics bio d'Anne Marie Börlind, estan al millor preu perquè puguis comprar-los, dins del nostre herbolari, La Bona Salut.
Comprar Cosmètica d'Anne Marie Börlind en La Bona Salut, requereix triar una infinitat de productes que trobaràs a les següents categories:
Compra cosmètica bio per a tota la familia gràcies a Anne Marie Börlind a Herbolari La Bona Salut.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins al 5/07/2022
Més informació
Informació