No hi ha productes
Ho compro
Llenties vermelles sense pell, de ràpida cocció i fàcil digestió, ideals per a cremes i guisats. Presentat en envàs de 500 grams.
Llenties Dupuy bio, petites i saboroses. Riques en proteïnes i fibra, ideals per a guisats, amanides i sopes. Envàs de 500 grams.
Llenties Dupuy 100% orgàniques, riques en proteïnes, fibra i minerals. Ideals per a amanides, guisats i sopes. Producte ecològic i saludable.
Arròs integral, llenties pardines i alga atlàntica Espagueti de Mar De cultiu ecològic. Envàs de 500 grams.
100% pèsol, alta en proteïnes vegetals, ideal per a dietes veganes i per a desenvolupament muscular.
Llenties Pardines Bio de cultiu ecològic. Envàs de 500 grams.
Cigrons ecològics procedents de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 500 grams.
Llenties verds procedents de l'agricultura ecològica de Turquia i Itàlia. Presentat en envàs de 500 grams.
Soja texturitzada fina ecològica, rica en proteïnes i versàtil a la cuina. Ideal per a salses, farcits i plats vegetals. Fàcil d'hidratar i cuinar.
Soja texturitzada gruixuda ecològica, rica en proteïnes i amb una gran capacitat d'absorció. Ideal per a guisats, hamburgueses i estofats. Alternativa vegetal nutritiva i versàtil.
Llentia pardina. Presentat en envàs de 500 grams.
Azuki procedent d'agricultura ecològica ric en proteïnes i carbohidrats. Envàs de 540 grams.
Proteïna vegetal ecològica a trossos, amb pèsol i fava. Alta en proteïnes. Ideal per a plats vegans i receptes equilibrades.
Proteïna vegetal ecològica picada amb pèsol i fava. Alta en proteïnes Ideal per preparar bolonyeses, hamburgueses i farcits.
Mongeta mungo ecològica, cuita amb aigua i sal, llesta per menjar. Ideal per a amanides, sopes i guisats. Producte esterilitzat.
Mongeta ecològica cuita amb aigua i sal, llesta per menjar. Ideal per a amanides, sopes, guisats i postres. Producte esterilitzat.
Mongeta ecològica cuita amb aigua i sal, llesta per menjar. Ideal per a amanides, sopes, guisats i postres. Producte esterilitzat.
Mongetes verdes ecològiques i biodinàmiques, cuinades amb aigua i sal marina. Llistes per menjar. Producte esterilitzat.
Llenties cuites Bio Cal Valls, ecològiques. Ingredients: llenties, aigua, sal marina i suc de llimona. Envàs de 250 g. Llistes per a amanides, sopes i guisats
Llenties cuites Bio Cal Valls, ecològiques. Ingredients: llenties, aigua, sal marina i suc de llimona. Envàs de 250 g. Llistes per a amanides, sopes i guisats
Nutrició i sabor de la varietat Grà Petit, 100% ecològiques i sense gluten.
Sabor i nutrició amb la varietat Pedrosillano, 100% ecològics i naturalment sense gluten.
Gaudeix a l'instant de llegums ecològics, nutritius i sense gluten, perfectes per a qualsevol plat.
Un aperitiu orgànic i nutritiu, ideal per gaudir de manera saludable.
Promoció vàlida fins al 01/07/2025
Més informació
Filtre de cerca
Informació