No hi ha productes
Ho compro
Perfecte per untar, crear aperitius i receptes veganes. Envàs de 100 grams.
Perfecte per untar, crear aperitius i receptes veganes. Envàs de 100 grams.
Vaig patir a base de verdures amb trossets de pebrot i olives procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Sabor pur, qualitat Premium i no pasteuritzat, elaborat a partir de llavors de sèsam ecològiques. Presentat en envàs de 300 grams.
El Paté Cremós de Tomàquets Secs Bio d'Organica Italia és un deliciós complement a base de tomàquets secs ecològics i olis saludables.
Paté Vegetal Clàssic Bio, una deliciosa alternativa vegana i ecològica als patés tradicionals, ideal per realçar els teus menjars i aperitius.
Paté Vegetal amb Xampinyons Bio, una saborosa i saludable opció vegana i ecològica per gaudir a les torrades, entrepans i aperitius.
Paté Vegetal a les Fines Herbes Bio, una exquisida opció vegana i ecològica amb sabors frescos i naturals, perfecta per a les torrades i aperitius.
Untable de Carbassa i Gingebre Bio, una combinació deliciosa i saludable d'ingredients orgànics, perfecta per donar un toc especial als àpats.
Crema de Tahín de llavors sèsam mòltes. Envàs de vidre 340 grams.
Crema de Tahín de llavors sèsam mòltes. Envàs de vidre 680 grams.
Deliciosa crema de festuc per untar. Presentat en envàs de 270 grams.
Paté d'olives negre bio, ideal per untar. Envàs de 180 grams.
Perfecte per untar, crear aperitius i receptes veganes. Envàs de 100 grams.
Vaig patir a base de verdures amb trossets d'ametlla i pastanaga procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base d'ametlla i olives procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 130 grams.
Vaig patir a base de verdures procedents de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base de verdures i xampinyons procedents de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base de verdures procedents de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base de verdures amb olives negres procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base de vegetals amb xiitake procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
Vaig patir a base de verdures amb curri procedent de l'agricultura ecològica. Presentat en envàs de 125 grams.
És un deliciós paté d'algues, elaborat principalment amb tofu procedent de l'agricultura ecològica. Envàs de 110 grams.
Crema de cacauets cruixent amb cacauets procedents de cultiu ecològic controlat. Presentat en envàs de 650 grams.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins al 03/10/2023
Més informació
Filtre de cerca
Informació