No hi ha productes
Ho compro
Desodorant d'Aloe Vera Bio de Dr.Organic, sense alumini i adequat per a tot tipus de pell, redueix l'olor i calma la pell amb àloe vera, vitamina E i oli de gira-sol.
Gel hidratant amb àloe vera, camomil·la i àcid hialurònic. Calma, regenera i aporta frescor 24–48 h. Vegà i apte per a tot tipus de pell.
Ajuda a mantenir les genives sanes, blanqueja les dents de forma natural, i prevé la càries i la gingivitis, garantint una adequada higiene bucal i un somriure més blanc i brillant.
Aloe vera de cultiu biològic certificat. Puresa 99.9%. Presentat en envàs de 500 ml.
Indicat per a pells sensibles, sense elasticitat i fermesa a les mans. Envàs de 500 ml.
Neteja, tonifica i dóna una aromàtica sensació de frescor. Per a la higiene de tota la família. Presentat en envàs de 1 litre.
Formulat amb àloe vera, extracte d'algues marines i carbó de bambú, ofereix blanquejament dental natural i protecció contra les càries i la gingivitis.
Enriquit amb vitamines A, C i E, que complementen lacció reparadora del gel. Envàs amb 120 ml.
Col·lutori amb Aloe Vera i alcohol. Refresca, protegeix genives i redueix placa i càries.
Sals de bany amb àloe vera natural que hidraten, suavitzen i relaxen, cuidant la pell i aportant benestar.
Dentifrici amb àloe vera ecològic i fluor. Protegeix dents i genives amb frescor natural i efecte antiplaca.
Gel d'àloe vera sense perfum per hidratar i calmar pell o cabell. Refresca, regenera i suavitza sense deixar residu. Vegà. 93% ecològic.
Gel d'àloe vera sense perfum per hidratar i calmar pell o cabell. Refresca, regenera i suavitza sense deixar residu. Vegà. 93% ecològic.
Gelly de 99% Aloe Vera de Lily of the Desert hidrata, calma i repara la pell després de l'exposició al sol o al vent. Enriquit amb vitamines E, A i C, proporciona frescor immediata i cura natural.
Gel natural amb suc pur d'àloe vera, ideal per a tota mena de pells. Calma, hidrata i protegeix, perfecte com a post-solar o per tractar cremades lleus.
Hidrata i restaura llavis secs amb protecció SPF 15. Enriquit amb mantega de karité, jojoba i cera d'abelles.
Neteja i calma la pell amb Aloe Vera i calèndula. Deixa el rostre suau, net i renovat.
Neteja i restaura suaument els cabells i el cuir cabellut amb ingredients orgànics. Sense SLS, parabens ni sabó.
Càpsules de Reishi Bio amb vitamina C d'acerola per recolzar el sistema immunològic i el metabolisme energètic.
Gel Aloe Vera Plantis, cura refrescant i suavitzant per a tot tipus de pell.
Protegeix i evita que s'allotgin insectes als cabells i al cuir cabellut infantil. Envàs de 150 ml.
Loció corporal d'Aloe Vera Bio amb un agradable toc de frescor i aporta a la pell un efecte regenerador. Envàs de 245 ml.
El suc d'àloe vera bio de herbora procedeix de cultius ecològics d'Andalusia, sense filtrar i amb tota la seva polpa. Presentat en envàs d'1 litre.
Fantàstic gel d'àloe vera amb multitud d'aportacions beneficioses per a la salut de la pell. Envàs de 500 ml.

Promoció vàlida fins al 16/12/2025
Més informació
Filtre de cerca
Informació