No hi ha productes
Ho compro
Nou
Extracte sec de flors de Calendula officinalis L. en glicerina vegetal.
Disponibilidad:
Atenció: resten poques unitats!
Data de disponibilitat:
Complement alimentari. Extracte natural elaborat amb planta dessecada o fresca d'excepcional qualitat. La planta es presenta en forma d'extracte liofilitzat en glicerina vegetal i amb ciclodextrines de manera que mantenen els seus principis actius i la seva eficàcia és major. A causa de la seva nova formulació, aquest Extracte presenta algunes diferències significatives en sabor, color i textura respecte al de l'anterior gamma
Ingredients: (Per 3 ml): Humectant: glicerina, aigua, extracte liofilitzat de Calèndula (Calendula officinalis L, flor) (420 mg), gamma-ciclodextrines (105 mg) i alfa-ciclodextrines (105 mg).
Forma d'ús: Adults: S'aconsella la presa d'1 ml, 3 vegades al dia, diluït en aigua.
Presentació: Envàs de 50 ml.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins al 19/1/2021
Més informació
Informació
Aquest lloc pot utilitzar algunes “cookies” per a millorar la seva l'experiència de navegació. Si us plau, abans de continuar amb la seva navegació per el nostre lloc web, li recomanem que llegeixi la política de cookies.