No hi ha productes
Ho compro
186304
Nou
F fomenta la regeneració natural de la pell i la protegeix contra els efectes nocius de l'entorn. El cutis irradiarà frescor i vitalitat. Ideal com a base de maquillatge.
Lliurament: 1 - 5 dies
Atenció: resten poques unitats!
Data de disponibilitat:
Crema de Dia revitalitzant per a pells necessitades de regeneració
Efecte: Fomenta la regeneració natural de la pell i la protegeix contra els efectes nocius de l'entorn. El cutis irradiarà frescor i vitalitat. Ideal com a base de maquillatge.
conté: Biokomplex, mantega de karité, calèndula, vitamina E, hamamelis, equinacea, sàlvia.
És natural, per a la pell a partir dels 30 - LL REGENERATION
Aqua [water], ethylhexyl stearate, glycine soja oil [Soybean], squalane, Glycerin, Butyrospermum parkii butter [shea], tribehenin, sorbitol, lauryl Lactate, polyglyceryl-3 polyricinoleate, sorbitan oleate, Phenoxyethanol, cera alba [beeswax], zinc oxide, alcohol, panthenol, Caprylic / Capric triglyceride, cetyl palmitate, aroma [fragrance], hypericum perforatum extract, brassica campestris sterols [rapeseed], magnesium sulfate, calendula officinalis flower extract, panthenyl ethyl ether, bisabolol, tocopheryl acetate, phytantriol, retinyl palmitate, ethylhexylglycerin, echinacea angustifolia extract, ascorbyl palmitate, pyridoxine tripalmitate, sàlvia officinalis leaf extract [sage], chamomilla recutita flower extract [matricaria], coumarin, tocopherol, lecithin, linalool, Amyl cinnamal, hamamelis virginiana leaf extract, citronel·lol, geraniol, hexyl cinnamal, eugenol, hydrogenated palm glycerides citrate, CITRIC acid.
Netejar la pell de la cara i escot al matí amb LL Llet netejadora i tonificar tot seguit amb LL Regeneration Gel rosada de flors. Deixar que el tònic s'absorbeixi i seguidament aplicar la crema de dia LL Regeneration. A el cap d'uns 10 minuts la crema s'haurà absorbit i protegirà el cutis al llarg del dia.
Envàs de 50 ml.
Anne Marie Börlind ofereix cosmètica bio per a cuidar del teu cabell, la teva pell corporal i facial, així com de les teves imperfeccions cutànies i capil·lars, com: caiguda del cabell o arrugues facials.
Es tracta d'una marca alemanya que ofereix cosmètica natural d'eficàcia demostrada. Gràcies a ella, podràs comprar una infinitat de productes cosmètics naturals per a cuidar de manera eficaç el teu cabell i la teva pell a La Bona Salut.
Però no sols per a tu, sinó per als més petits i per a homes i dones de diferents edats. Amb Anne Marie Börlind, garantiràs comprar cosmètica de qualitat per a nodrir, netejar i reparar la teva pell i el teu cabell a La Bona Salut.
Dins de la marca Anne Marie Börlind podràs comprar xampús, sabons naturals i fins i tot productes per als més petits i per a cuidar la seva pell i la teva durant el sol.
Així com, condicionadors sense silicona, cremes de dia i de nit per a homes i per a dones. Això és pel fet que Anne Marie Börlind posseeix gran varietat de cosmètics corporals, capil·lars i facials.
Pel que es preocupa per la cura íntegra del nostre benestar exterior per a tota la família, aportant:
A més, la marca Anne Marie Börlind garanteix l'eficàcia i la qualitat dels seus productes per utilitzar extractes vegetals de cultiu biològic controlat, per a l'elaboració dels seus productes.
Per descomptat, no utilitza extractes d'animals i tampoc derivats d'olis minerals.
Aquesta gran varietat de productes cosmètics bio d'Anne Marie Börlind, estan al millor preu perquè puguis comprar-los, dins del nostre herbolari, La Bona Salut.
Comprar Cosmètica d'Anne Marie Börlind en La Bona Salut, requereix triar una infinitat de productes que trobaràs a les següents categories:
Compra cosmètica bio per a tota la familia gràcies a Anne Marie Börlind a Herbolari La Bona Salut.
Codi de descompte
Promoció vàlida fins al 31/05/2022
Més informació
Informació